אחת-שתיים, זוז!

איזה כיף לחזור לכתוב על קולנוע באופן מקצועי! השבוע יצא לאור מגזין תרבות וירטואלי חדש בשם "z00z", שמופץ למאות אלפי אנשים דרך תיבת המייל. אני כותבת בו את מדור הקולנוע. והחודש: הקולנוע האמריקאי של שנות ה-70.

יש להיכנס ללינק, לדפדף (המדור שלי הוא בעמודים 38-39), וכמובן, בעמוד עצמו יש להוריד את הסמן למטה כדי לקרוא את המשך הטקסט. כדי לקרוא על הסרטים שבחרתי, יש ללחוץ על התמונות שלהם, והטקסט ייפתח.

העורכת היא קטי בר, בעבר עורכת מגזין האמנות האיכותי "ארבע על חמש", ומשתתפים בו עוד כותבים ואנשי תרבות ותרבות-פנאי רבים אחרים.

ובחודש הבא, מגזין בנושא חדש ומעניין אחר.

מי שרוצה לקבל את המגזין חינם לשנה לתיבת המייל שלו, יכול להירשם בעמוד האחרון. (והנה הסבר על המגזין החדש).

אגב, רשמית ומקצועית (ז"א בשכר), לא כתבתי על קולנוע כבר 13 שנה, אחרי שבמשך 13 שנה הייתי מבקרת קולנוע (מ-1984-1997). אז נורא כיף לחזור לזה באופן מקצועי.

הנה הלינק למגזין:

http://firstissue.zoozmag.com/

והנה תמונתו:

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרבות ישראלית  On ספטמבר 7, 2011 at 12:06 pm

    יפה! אהבתי! מזל טוב שחזרת לכתוב! אני מכירה את ההרגשה הזאת כאשר את חוזרת למשהו שאת אוהבת לעשות.. נרשמתי אגב 🙂 המגזין נירא לי מעולה

להשאיר תגובה

