נמאס לי מהחרדים

נמאס לי מהחרדים. נמאס לי סופית סופנית. נמאס לי שהם חושבים שהם מעל החוק במדינה הזאת: לא מקבלים את חוקיו של ראש עירייה שנבחר בבחירות דמוקרטיות; לא מקבלים את דין המשטרה ובית המשפט כשנוגעים, אוי ואבוי, באישה מעדתם שנחשדת בפשע חמור; מפירים את הסדר הציבורי ועושים מהומות, כי הם לא מוכנים לקבל את החוק של המדינה; דורסים אזרחים ויוצאים מזה זכאים, וכהנה וכהנה.
 
נמאס לי מזה שהם חושבים שהם חיים באי פרטי משלהם, מדינה בתוך מדינה, שבעצם ממומנת על ידי כולנו – משלמי המסים. הנה, במחקר שנערך ופורסם היום ב"לילה כלכלי" בערוץ 10, יוצא ששבעים אחוז ממה שאנחנו מרוויחים, הולך למדינה כמסים. למה? כי רבים מהחרדים לא משלמים מסים, אז יוצא שאנחנו בעצם משלמים עבורם, יוצא שאנחנו מממנים אותם, את הקצבאות שלהם, את התקציבים שהם מקבלים. 
 
נמאס לי מהחרדים, ונמאס לי להבליג ולא להגיד את זה בקול רם כי זה לא פי.סי, וכי בכל פעם שחילוני פוצה את הפה נגד הבריונות החרדית, ישר צועקים עליו שהוא מפלג את העם וזורע שנאת חינם.
 
 

Both comments and trackbacks are currently closed.
