דחוף!!! שאלה לכל בעלי החתולים והכלבים.

כנראה שאצטרך לאשפז את מוטל שלי בבית חולים וטרינרי, כי מצבו חמור מאוד, על סף קריסת מערכות, והווטרינר השכונתי שלי כבר לא מספיק לזה. אין לו את האמצעים הדרושים.

אם מישהו עבר התנסות עם חתולו או כלבו בבית חולים וטרינרי, באופן אישי, אשמח לשמוע המלצות ודעות.

לאחרונה שמעתי ממישהי שחתולה חזר מאיזה בית חולים וטרינר מלא דם וצואה.

אני לא רוצה להגיע לבית חולים רק דרך האתרים המפונפנים שיש לכל מיני ברשת, וגם לא בהכרח ללכת לידועים, כמו בית דגן, רק בגלל שהם ידועים.

אני רוצה לשמוע המלצות ממי שהיה והתנסה (באזור המרכז כמובן). (הכוונה לבית חולים ממש מצויד, כולל סיטי, אם,אר,איי וכו').

נורא תודה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • צביקה  On מרץ 7, 2009 at 2:53 am

    כלב שהיה אצלי באומנה אושפז בביה"ח הוטרינרי בעומר. הם עשו עבודה מצוינת והיו מאוד מחויבים לכל אורך האשפוז.
    בקיצור, ממליץ.

  • טלילה  On מרץ 7, 2009 at 3:05 am

    חשבתי בדיוק גם על בי"ח בעומר, אבל לא חשבתי שיש טעם להמליץ, הרי ביקשת באזור המרכז.
    שכנה שלי בבניין שמטפלת כבר שנים במסירות בכל חתולי הסביבה לוקחת אותם תמיד לאשפוז בבי"ח של ד"ר שיינר ברמת-גן. שמעתי עליו מעוד מקומות. אמנם לא התנסיתי אישית (לי יש וטרינר מעולה שעושה ביקורי בית ויש לו את כל הציוד אצלו -אבל אולי שווה להתייעץ גם איתו? אם תרצי תכתבי לי) אבל שמעתי דברים טובים מאוד.
    מחזיקה אצבעות!!
    ובאשר לבי"ח השני – נשמע מזעזע. חשוב לחשוף במי מדובר ולהזהיר.

  • יערה  On מרץ 7, 2009 at 4:24 am

    הוא אלוף בלהכיר את בתי החולים הכי טובים.
    עדי:
    037411335

    תחזיקו מעמד

  • חגי  On מרץ 7, 2009 at 8:16 am

    יחס רציני ומאוד אכפתי ואני מעריך שיש להם את הציוד הנדרש. הגעתי אליהם דרך המלצה מאשת חתולים "מקצועית" שאני מכיר. בפינת רח' זבוטינסקי ואינשטיין ליד בי"ח בלינסון-רבין.

  • רונית  On מרץ 7, 2009 at 11:25 am

    שיינר (הכרתי את האב, שמעתי שגם הבן בסדר גמור) רופא מעולה אבל יקרן מאוד.
    החלמה מהירה למוטל.

  • מאיר בר מימון  On מרץ 7, 2009 at 11:49 am

    בית החולים הזה הוא הכי ידוע כמובן ומאוד יקר אבל הוא הכי טוב שאני מכיר. הכלב שלנו עבר שם ניתוח מסובך והם עשו עבודה נהדרת. המקום נראה כמו בית חולים ויש בו את כל הציוד הדרוש, הרופאים מקצועיים אבל יקר יקר

  • אנה.  On מרץ 7, 2009 at 8:11 pm

    הוא בית חולים וטרינרי- מסונף לאוניברסיטה העברית נדמה לי. החתול שלנו היה שם, טופל באופן מסור. היה יקר. אבל לא יקר יקר. תלוי איזה טיפול יקבל מוטל.
    בהצלחה.

  • נינה  On מרץ 7, 2009 at 8:17 pm

    מצטערת לשמוע על מוטל.
    נסי את המרפאה בכפר הירוק. אומרים שהם טובים.
    נסי גם אצל הוטרינרית שלי, ד"ר סמדר טל. אימרי שאני הפניתי אותך.
    03-6734407
    בפעם הבאה שלחי לי גם מייל ישירות.
    שולחת הרבה אהבה ואיחולי בריאות למוטל.
    החזיקי מעמד
    נינה

  • רחל  On מרץ 7, 2009 at 8:40 pm

    כמו רונית, גם אני יכולה להמליץ על דר' שיינר ג'וניור (ממרחק של למעלה מעשור). יקר אך מקצוען, אולי בלי "אך".

    בית החולים הוטרינרי בבית דגן גם כן מקצועי מאד, ומלאים שם ברצון טוב.

    על בית חיות לחולים שמעתי דברים טובים, הם עובדים בגני צהלה. http://www.chayes.co.il

    רפואה שלמה ונקווה לעדכונים משמחים בקרוב.

  • רחל  On מרץ 7, 2009 at 8:43 pm

    עכשיו גיליתי באתר הזה עמוד על טיפולים משלימים בבעלי החיים.
    ממש ש ל א ישתמע כאילו אני ממליצה על השיטות המאד מסוימות וסימפטומטיות הנקוטות שם..
    התכוונתי, אפעס, לוטרינר שמבצע את הטיפולים הקונוונציונליים

  • יעל  On מרץ 18, 2009 at 2:18 pm

    מאוחר אבל עם כל הלב: אני ממליצה על ביה"ח הווטרינרי בכפר הירוק. שני חתולים שלי ניצלו הודות לטיפול שקבלו שם. המקום מקצועי ביותר, עם אפשרות לבצע את כל הבדיקות שציינת.לא פחות חשוב הוא היחס האנושי והחם.
    בהצלחה! יעל..

להשאיר תגובה

