ילדות שאף אחד לא עוזר להן

אני מקווה שראיתם את "עובדה" הערב, על הילדות שאבותיהן אונסים אותן ומתעללים בהן מינית, ובכל זאת מערכת החוק והמשפט לא יוצאת מעורה לעזור להן ולאימותיהן המשוועות לעזרה. האבות ממשיכים לראות את הילדות, ובית המשפט לא מונע זאת מהם. אדרבא, פעמים רבות הם מקבלים משמורת משותפת וזכויות ביקור מלאות, למרבה הפלצות.

    ראו שם ילדה בת פחות משלוש מספרת בפרוטרוט מה אביה עולל לה. במשטרה לא מוכנים לקבל את זה כעדות. וזה לא רק מקרה אחד, אלה מקרים רבים. ואף אחד לא עוזר, וכך הופך דמן, גופן, ליבן ונפשן של הילדות האלה הפקר. ככה, בחסות החוק, במדינת חוק, לאור היום והטלוויזיה. סדום ועמורה כבר כאן.

   באמריקה יש רשת מחתרתית שעוזרת לאימהות ובנות כאלה שבית המשפט זרק אותן לכל הרוחות. הרשת מבריחה אימהות ובנות של קורבנות לאב מתעלל מינית, ומעניקה להן חיים חדשים בזהות בדויה הרחק, באיזה מקום אחר באמריקה.

   אנחנו לא אמריקה. גם אם נרצה להבריח את האימהות והבנות האלה ולמצוא להם מסתור מפני המפלצת המשפחתית, הן לא יוכלו להיות בו כל החיים. אנחנו ארץ קטנה וגמדית, ואי אפשר להעלים כאן בני אדם שחייהם נתונים בסכנה. בארצנו לא נוכל להקים רשת מחתרתית כזו  כדי לעזור להן.

   אני מבקשת: כבר פניתי בזמן האחרון בבקשה להתארגנות חברתית שתצא נגד מערכת המשפט, שעושה צחוק מקורבנות פשיעה מינית מכל הסוגים, ומחזקת רק את הפושעים עם עונשים מגוחכים שמתאימים יותר לבני נוער שסרחו ועישנו סיגריה בשירותים.

   אנא מכם: אני שוב קוראת לכל מי שקורא/ת והנושא בליבו/ה: בואו ונתארגן. בואו נקים תנועת מחאה עממית, ונצא להפגין כמו ש"נשים בשחור" עשו שנים רבות. נשמיע בקרנות רחוב ובכיכרות את הצעקה על שגופנו – כנשים, ילדים ואפילו גברים הפך להפקר. די, נמאס כבר רק לדבר!

   עד היום פנתה אלי רק המגיבה ל. מתוך רצון להצטרף להתארגנות הזו. אני מבקשת שתפנו אליי כאן למייל, וביחד ננסה להקים תנועת מחאה חברתית. בבקשה, אדם אחד לא יכול להרים דבר כזה לבד. אנא, הצטרפו.
 
    

  

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.

        

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רחל  On מאי 25, 2007 at 6:56 am

    שהפכה לקורבן של המערכת הפסיכיאטרית בארץ… אני רק יכולה לבכות. לא יותר מזה כשיש לך שתי תוויות מגעילות על הראש אין לי כבר מה לומר לך. חוץ מחוסר אונים מוחלט.
    אמנם באמת אבי עליו השלום לא התעלל בי, אבל השאר כן!! הילדים בבית הספר, המורים שהיו אדישים להחריד. האונס בגיל 12, המפקד בצבא.
    אחרי זה נשברתי לחתיכות.
    קבלתי צרור של אבחנות מוטעות.
    כאשר הייתי פשוט בטראומה.
    כן, לא עוזרים לך.
    למרות כל זה וכנגד כל הסיכויים הפכתי לפעילה בתחום.
    יש המון כתיבה שלי ברשת.
    ואני בהחלט מצטרפת לקריאה שלך.
    אגב, בארצות הברית יש מודעות חברתית הרבה יותר גדולה. אל תצפי לזה כאן.
    מחתרת חברתית? הרי אפילו צופית גרנט בורחת מפה אחרי כל הטוקבקים הנוראיים שהתפרסמו עליה ברשת אחרי שחשפה את העובדה שיש לה אח נפגע נפש.
    אגב, אם עברת אונס צפי לאונס נוסף במשטרה ובמשפחה שלך. אף אחד לא מבין מה זה עד שזה קורה לו. אני גם מכירה את המנגנון שעומד מאחרי הטראומה. קראתי מחקרים בנושא של ד"ר וואן דר קולק ויורם יובל שלנו וגם את הספר של ד"ר שבתאי נוי.

    רחל

  • סנדי ש.  On מאי 25, 2007 at 7:14 am

    מצטרפת

  • רוני  On מאי 25, 2007 at 7:19 am

    כל מה שאפשר לעשות, אני אהיה שם.

  • אליסיה  On מאי 25, 2007 at 9:20 am

    אני איתך.
    אולי כדאי לפנות לארגונים שעוסקים בנושא, שכבר מאורגנים, כמו המרכז לנפגעות אונס?

  • תמר  On מאי 25, 2007 at 9:35 am

    המנכ"לית שלהם ממקימות אחד ממרכזי הסיוע הראשונים בארץ, וממחוקקות החוק נגד הטרדה מינית.

  • יעל ישראל  On מאי 25, 2007 at 8:55 pm

    בקרוב אני אפנה למי שמעוניין לפעול, וננסה להקים משהו. תודה.

  • ימימה  On מאי 25, 2007 at 9:07 pm

    מצטרפת.

  • רחל  On מאי 25, 2007 at 11:21 pm

    איפה ד"ר יצחק קדמן? הרי אילנה דיין דברה בתוכנית שלה על ילדה ואני הייתי ילדה כשזה קרה לי…
    המרכזים לטיפול בנפגעי תקיפה מינית קורסים פשוט. בזמנו היה גם אתר נפלא ברשת של מקום.
    הם נתנו המון מידע והיו שם סיפורים מדהימים.
    http://www.macom.org.il
    היה להם גם ניוזלטר.
    חבל שהם כבר לא כאן…

    רחל

  • נטע יוסף-בודניק  On מאי 27, 2007 at 1:29 pm

    ניתן להיות עמי בקשר במייל המצורף.

  • ליאור גל-כהן  On מאי 27, 2007 at 2:17 pm

    052-2747757

  • יעל ישראל  On מאי 27, 2007 at 6:59 pm

    אני אארגן מפגש שבו ננסה להתאגן בנושא. תודה תודה.

  • רותי פויכטונגר  On מאי 28, 2007 at 10:47 am

    אני איתך

  • ענת הורביץ  On יוני 11, 2007 at 9:18 am

    אשמח לקחת חלק ולעזור 0522291231

להשאיר תגובה

