יומולדת כפול

במקרה יצא שפתחתי את הבלוג לפני שנה, בדיוק ביום ההולדת שלי. אז שנה לבלוג, ויותר מדי שנים לי.

   הבלוג הביא לי הרבה שמחה וסיפוק. 180 פוסטים, 160.000 כניסות, לא יודעת אם זה הרבה או מעט. לפעמים, כשאני מעצבנת אנשים יותר מדי, יש טרולים לא נחמדים בכלל, ולפעמים, לא ייאמן, אפילו אימיילים עם קללות ואיומים (גם אצלכם? נכון שזה מטורף?).

   אתמול ישבנו כמה חברים אצל נולי, וסיפרתי את זה, והם הביטו בי כאילו ירדתי מהירח. אז כנראה שזה רק אצלי, האיומים. כנראה שצריך להפסיק לעצבן.

   לפני שבועיים פתחתי בלוג בדה מרקר, ושמה יצא בינתיים ששמתי פוסטים נחמדים בלבד, ויש לי מעריצים נוטפי דבש. נעים דווקא. לא יודעת אם אמשיך בזה. יש משהו מאתגר יותר בלמשוך אש. האקשן וכל זה.

   ולמרות זאת, הבלוג עשה לי טוב והרבה, בין השאר בפרסום הרומן "יקירנט" של נולי ושלי בווינט, ובדחיפת קריירת הרשת שלי באתרים אחרים, כולל מסחריים, שבלעדי הבלוג לא נראה לי שהייתי זוכה בה. שלא לדבר על כך שזה עשה תפנית חדה בחשיבה, מין בריין סטורם.

   והכי חשוב: כמה יוצרים מקסימים שהכרתי רק כאן ונעשו חברים שלי. רק בשביל זה היה שווה לבוא.

   והיום גיליתי שעוד בלוגרית מרשימות נולדה ביום שלי: סתיו שפיר, וזה בכלל נחמד. הידעתם שאנחנו חולקות את יום ההולדת, 17 במאי, עם דניס הופר המקסים והמטורף? נכון כבוד? 
 
    

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שירה  On מאי 17, 2007 at 2:52 pm

    אוהבת את הבלוג שלך, ודרכו הכרתי אותך.

  • מיכל  On מאי 17, 2007 at 2:54 pm

    הרבה הרבה בלונים.

    שיהיו הרבה בלוגים, הרבה חברים, והרבה אושר.

    לחיי האביב הבא 🙂

  • הזוייה  On מאי 17, 2007 at 3:03 pm

    המון מזל טוב. גם לאבא שלי יש היום יום הולדת.
    שאת והבלוג שלך תמשיכו לתסוס ולצמוח, אל תוותרי על המילים הריחניות והמגרות שלך.
    ושלא תאמצי את סוד הצמצום.
    : )

  • פצ'קוש  On מאי 17, 2007 at 3:05 pm

    לחברה שלי, שאמרה שאני נורא יפה.
    ואני מאחל לך שתמשיכי לשמור עלינו ולעזור לנו עוד מלנ'תלפים זמן, ושיהיו לך החיים הכי יפים שיכולים להיות.

  • נינה  On מאי 17, 2007 at 3:06 pm

    ובלונים גם ממני
    (((-:

  • נועם  On מאי 17, 2007 at 3:11 pm

    לשני הדברים. את עושה מצוות.

  • איזבלה  On מאי 17, 2007 at 3:19 pm

    יומולדת שמח.

    בלונים, דרבוקות וסמיילים גם ממני.

  • יעל ישראל  On מאי 17, 2007 at 3:27 pm

    איזה טובים אתם. גם בלונים וגם דרבוקות?

    והזויה: ווי, רק עכשיו הכרתי אותך ואת בלוגך. ויש לך בלוג נהדר. קראתי מיד את כל הפוסטים. אהבתי מאוד. ואיך אהבתי את הפוסט עם קוקטייל הזרע ובנק הזרע שיכולת לפתוח מכל הגברים. גם אני הרגשתי ככה פעם (מאז חזרתי לבתוליי). מצטערת שהכרתי אותך רק עכשיו. אני אכנס אלייך קבוע מעכשיו. תודה.

  • יעל ישראל  On מאי 17, 2007 at 3:32 pm

    ניסיתי לכתוב אצלך תגןבה על הפוסט האחרון, זה לא נתן לי. חייבים להיות משתמשים מתפוז, אחרת זה לא מאפשר?

    וימולדת שמח לאבא.

  • תמי  On מאי 17, 2007 at 7:03 pm

    ומזל טוב.

  • ריצ'רד  On מאי 17, 2007 at 7:35 pm

    .

  • דבי  On מאי 17, 2007 at 8:25 pm

    🙂
    הרבה מזל ורק טוב!
    דבי

  • יורם קופרמינץ  On מאי 17, 2007 at 8:57 pm

    http://www.notes.co.il/yoram/32199.asp

    מזלט על השבע עשרה

  • ח ל י  On מאי 17, 2007 at 10:54 pm

    יומולדת שמח –

    – עוד שמונה ימים ועוד כמה שנים פור, אני

  • מירי פליישר  On מאי 17, 2007 at 11:12 pm

    שתמשיכי ככה
    בשבילי את הרוח החיה פה ברשימות
    לא עושה חשבון
    ונותנת את עצמך
    בידידות
    מירי

  • יעל ישראל  On מאי 18, 2007 at 1:06 am

    כולכם, עם הדרבוקות,החיוכים, השמחה, האיחולים וזרי הצנוניות. 🙂 אתם אנשים אהובים.

  • סנדי ש.  On מאי 18, 2007 at 1:18 am

    מזל טוב (-:

  • מתן  On מאי 18, 2007 at 2:03 am

    …………

  • יעל ישראל  On מאי 18, 2007 at 2:24 am

    מתן, נשיקות.

    סנדי, תודות.

  • סתיו  On מאי 18, 2007 at 5:25 am

    לא הספקתי לברך ביומולדת עצמו (הקדשתי את היום להימצאות מחוץ לבית… פתרון טוב לימי הולדת)

    אבל בכל אופן, אני רוצה לאחל לך המון המון מזל טוב,
    והלוואי ותהי מאושרת, מלאת השראה –
    וכמובן – התשוקה לממש אותה ולשחק בה בכל יום מחדש…

    מקווה שהיה לך יום מדהים,
    לילה טוב,
    סתיו

  • שולץ  On מאי 18, 2007 at 10:54 am

    לך אהובתי משולץ

  • יוסי מטלון  On מאי 18, 2007 at 4:17 pm

    יום הולדת שמייח והמשך פורה.

  • מוטי סגרון  On מאי 19, 2007 at 7:02 am

    הרבה שמחה.http://www.youtube.com/watch?v=lqBhIsrdtBI

  • הזוייה  On מאי 19, 2007 at 7:21 am

    גם בלי להיות משתמש של תפוז.
    כנראה היה באג של המערכת באותו רגע: )

    יום נפלא והמון תודה. הסמקתי כמו בורשט אחרי המחמאות שלך.

  • דינה ראלט  On מאי 19, 2007 at 12:45 pm

    מזל טוב ושנה נהדרת כמו שאת רוצה…

להשאיר תגובה

