השקיתי את הפרחים

ביום ההולדת שלי הוא לא הביא לי פרחים, בושם, בונבוניירה, אחת מהמתנות השגורות. הוא קנה לי עוגת גלידה בקפה שפתוח גם בלילה, ליד גשר הירקון.

   אחר כך הקפה הזה נסגר, אבל אז הוא היה מאוד ידוע. גם בעוגות הגלידה הנימוחות שלו. עד שהגענו הביתה, העוגה כמעט נמסה במושב האחורי של הלנדרובר, ונטיפי השוקולד החליקו על האריזה החגיגית.

    זה היה כמו עכשיו, חודש מאי. אני טובה בתאריכים, הוא לא. לו היה טוב בתאריכים, לא היה פוגש אותי ביום ההולדת שלי בחודש מאי. לו היה טוב בתאריכים, לא היה מת ביום ההולדת שלי בחודש מאי. מי שמע על צירוף מקרים תאריכי כזה? אני לא.

    בכל זאת, אולי טוב שזה היה בחודש מאי. באביב הפרחים פורחים טוב יותר על הקבר.

 

 

לקודם.

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן. 
 
    

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עמיחי שלו  On מאי 4, 2007 at 9:44 am

    עקב עייפותי הקלינית, אני מסוגל לקרוא רק קטעים קצרים ויפיפיים כאלה
    לא ידעתי שיש לך בהארד דיסק
    אנא הוציאיא את כולם

  • נינה  On מאי 4, 2007 at 10:27 am

    מצטרפת לעמיחי [להוציא עניין העייפות הקלינית…]
    יפהפה. כתבי עוד כאלה

  • צחי  On מאי 4, 2007 at 12:03 pm

    נקרא כמו פרסומת לבית קפה
    זה לא רע, לא בטוח שכל כך טוב

  • א  On מאי 4, 2007 at 3:33 pm

    לחשיפה. אבל…בנוגע לתאריכים: אבי נפטר ביום הולדת 17 שלי, וזה מלווה אותי כבר 35 שנה. כל שנה. קשה ועצוב.

  • מיכל  On מאי 4, 2007 at 3:54 pm

    היא הטובה ביותר. היא נושאת על גבה את כל הפוסט, ויכולה לטעמי אף לעמוד בו לבדה.

    מעבר לכך, הצטערתי מאוד לקרוא. תנחומי.

  • חייל לשעבר  On מאי 4, 2007 at 5:41 pm

    .

  • יעל ישראל  On מאי 5, 2007 at 2:47 am

    אתם מוזמנים להוריד מהעמוד הראשי את הרומן "סוף סוף רומן" שראה אור בחרגול בשנת 2000. נראה לי שאם נהניתם מזה, תאהבו גם את הרומן.

  • שירה  On מאי 5, 2007 at 2:59 am

    ואת הרומן שלך כבר קראתי. ואהבתי מאוד. תודה. אני מספרת לך את זה באיחור, רק בגלל התגובות המאוד לא במקום שכתבו לך כאן. אל תתייחסי. זה רק קטנוניות וקנאה. עשי חיל!

  • מירי פליישר  On מאי 5, 2007 at 5:57 pm

    יעלה תמשיכי כך או איך שבא לך
    ומי שזה לא מוצא חן בעיניו
    שיפתח לעצמו בלוג
    ושיכתבו לו כמו שהוא אוהב לכתוב לאחרים
    הקיצר
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת
    ותודה על הפוסט וההפנייה
    יש לך חיים לספר עליהם
    בכמויות

  • יעל ישראל  On מאי 6, 2007 at 1:32 am

    את תמיד מחממת את ליבי.

להשאיר תגובה

