יותר גרועים מהנאצים

זה מה שהיה אומר גיסי על הוריו (ניצולי שואה, איזו אירוניה) שהתעללו בו פיזית, נפשית ומינית. הוא עצמו, אגב, הפך למתעלל, אבל רק באישה אחת: אחותי. טוב, זה כבר סיפור אחר.

   מדוע אני מתחילה דווקא בזה ברשימה על פדופיליה? למה לכנות פדופיל בכינוי נאצי או "גרוע מנאצי"? המגיבה ל. חשבה שזה יותר מדי, ועושה סוג של זילות למונח האיום הזה, שאנו שומרים לחלאות האדם הנאציות.

   מיהו חלאת אדם? זוכרים את הדיונים על "הבנאליות של הרשע" שרווחו בשנות השמונים? אבל הוא באמת בנאלי, הרשע. הוא קיים פה ופה ופה, באנשים הכי בנאליים, סתמיים, רגילים. לא היית מאמין עליהם שהם "יותר גרועים מהנאצים".

   הרשימה הזו מבולבלת. היא מבולבלת, כי פדופיליה היא הרשע שאני הכי לא מסוגלת לתפוס ולהכיל. בילד אין שום דבר מיני. לא בגלל שחינכו אותי ככה אני טוענת את זה. בילד באמת אין שום דבר מיני. מי שרואה בו מיניות, הוא אדם סוטה ופגוע. וכן, אני יודעת שמרבית הפדופילים, אם לא כולם, הם בעצמם קורבנות להתעללות מינית בילדות. אני יודעת, ולא שלא אכפת לי על הכאב שהם עברו. כי כן אכפת לי, ואני יכולה להזדהות עם מה שהם עברו בילדות. אבל עכשיו הם מבוגרים, אז שייקחו אחריות על עצמם, יתאשפזו, לא יבואו בחברה, לא יודעת. העיקר שלא יעשו את זה הלאה. היית קורבן? כל הכבוד לך. רק אל תמשיך את זה הלאה. דווקא בגלל שאתה עצמך קורבן, נסה למצוא בעצמך את מידת הרחמים, ואל תיצור קורבנות חדשים.

   לפני עשרים ומשהו שנים היה לי ידיד שחיבבתי. בחור חביב, נאה, נעים שיחה, נאור מכל בחינה. היה בו משהו מוזר מבחינת מיניותו, ואני חקרתי חבר משותף לפשר הדבר. החבר אמר שהוא יודע מהי נטייתו המינית של הגבר הזה, אך סירב לומר מהי. כמה שלא לחצתי עליו לספר, לא עזר. כעבור איזה זמן ידידה משותפת סיפרה לי שהגבר הזה התוודה באוזניה שהוא פדופיל.

   זה נפל עלי כמו פצצה. באותו זמן אחייני האהובים היו קטנים, ולא יכולתי להעלות בדעתי שאדם כזה יעולל להם משהו. הנפשות האהובות שלי, התמימות והמופלאות האלה, חיי ונפשי וליבי, איך יאונה להם רע? כל מה שיכולתי לחשוב עליו, זה שאדם כזה עלול לעולל להם משהו. לא יכולתי לשאת את המחשבה, וניתקתי עימו קשר מיידית. ידעתי שלא אוכל להביט בו מבלי להטיח בפניו את כעסי ותיעובי.

   הבחור הזה חשב שהוא עושה את זה "נקי". "מצמצם נזקים" כמה שאפשר. הוא טען שהוא לא אונס או מתעלל בילדים בסביבתו. כדי לספק את עצמו הוא נסע תכופות לדרום אמריקה, והשתמש בשירותי הזנות, באותם ילדים שמוכרים את עצמם בלית ברירה. כך הוא הרגיש פחות גרוע עם עצמו. כאילו אם הוא משלם, ואם הצד השני נותן את זה "בהסכמה", אז זה פחות נורא.

   לא. בעיני זה נורא באותה המידה. וכל שביב של פדופיליה "ממוסדת" מבעית אותי. בין אם זה זנות או אתרים ברשת, או בלוגים של פדופילים בתפוז ובישרא שנסגרו, לשמחתי הרבה.

   המגיבה נופלת מגרייס טוענת שזה מתחסד מצידנו. שהרמזים לפדופילה נמצאים ממילא בכל מקום. מספיק להציץ בפרסומות שמראות ילדים בכל מיני פוזות מפתות. אני מסכימה איתה לגבי זה, אבל לא לגבי כך שלפדופיל אין שום זכות אזרחית: אסור לו להביע את דעתו, אסור לו לספר על עצמו, אסור לו בכלל לבוא בציבור.

   אספר סיפור נוסף שמזעזע אותי עד היום. להראות איך הפדופיליה חורשת מתחת לרצפה כל הזמן. ידידי הפסיכולוג עבד איזה זמן במרפאה שהתמחתה בטיפול בילדים ובני נוער. הוא התיידד עם שניים מהקולגות שלו: פסיכולוגים צעירים ונחמדים. כאשר הקשר התהדק, הם הודו בפניו שהם פדופילים, וסיפרו לו על "רומנים" לדבריהם שהיו או שיש להם עם המטופלים הרכים בשנים. חברי סיפר את זה לפסיכולוג בכיר יותר, והלה השתיק אותו מיד. מאחר וחברי היה פסיכולוג צעיר ומתחיל באותו מוסד, הוא העדיף להתפטר. זמן מה שקל לפנות למשטרה, אבל ידע שזה לא יותר מעדות שמיעה, מה שיש לו לספר. אין לו שום הוכחות. אז הוא ויתר ואכל את עצמו.

   בתור מה שאני מכנה "דור שני להתעללות מינית", כבת לאם שעברה התעללות מינית במשפחה מצד דודה, אני לא מסוגלת לעבור על פדופיליה לסדר היום. אני לא מוכנה בכלל לנסות להצדיק, לרחם או ללכת לקראתם, מבחינתי שלי, אדם רגיל בחברה. אין לי חשק לעשות למענם שום ג'סטות. ואני אף פעם לא מבינה למה מערכת החוק והמשפט מקילה עליהם ונותנת גזרי דין קצרים.

   אני רוצה לפתוח כאן עצומה, על פי מה שהציעה המגיבה קוק בפוסט הקודם שלי בנושא זה. קוק טוענת שצריך להקים בתי כלא מיוחדים לעברייני מין, ובכללם פדופילים, שבהם הם ייכלאו לתקופות ארוכות, ויעברו חינוך מחדש. וגם אם זה נשמע פשיסטי ואכזרי, לא מעניין אותי בכלל. מי שלא מסוגל להתעלות מעל עצמו ולחדול ממעשיו הנפשעים, צריך מצידי להיות כלוא לנצח.

   אז הנה, העצומה נפתחת. מי שחושב שצריך להחמיר בעונשי הפדופילים, שיש להקים להם בתי כלא נפרדים שיוקדשו לטיפול בבעיותיהם, אנא חתמו כאן והפיצו הלאה. אני לא יודעת אם זה יעזור במשהו. אבל הגיע הזמן שנשמיע קול קיבוצי גדול נגד האנשים האלה, שבעיני הם באמת "יותר גרועים מהנאצים", כי לפגוע בילד זה הדבר הכי נורא שיש. 

 

לרשימה של נולי עומר בנושא.

 

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן. 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קוק  On אפריל 30, 2007 at 12:13 am

    חותמת פה ובגדול.
    כל הכבוד!

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On אפריל 30, 2007 at 1:15 am

    של נשים ונערות זועקת לשמיים. אונס, התעללות מינית, מעשי סדום ועוד כהנה וכהנה
    זה גומר את החיים, זה הורג מבפנים לתמיד.
    אלה שפוגעים , גם נפגעו, בחלקם, והם מגלגלים כדור של גיהנום הלאה ואין מי שיעצור את הטירוף הזה.
    רק היום שמעתי ברדיו על אונס של ילדה בת 8 מהצפון, אמרו בחדשות, אבל למי אכפת?
    למי זה מזיז?
    רק כשפוגעים ביקירך זה מזיז, וגם אז לא תבין לעולם איך היא מתה מהלכת.
    שכל אחד יעשה חשבון נפש לעצמו, זהו חולי חברתי ארור, וזה חייב להפסק , חייבים לעצור את זה
    לממשלה לא אכפת, לאף אחד לא אכפת, רק המתות המהלכות, ילדות רכות, סוחבות איתן מטען נורא.

    אין היום בת סוהר מיוחד לעברייני מין
    הם נמצאים עם סוחרי סמים ועם פושעים אחרים
    באותם התאים.

    לאף אחד לא אכפת עד שזה יגע בו או בבת המשפחה שלו.

  • הצועד בנעליו  On אפריל 30, 2007 at 2:04 am

    יותר גרועים מהנאצים!

    הגיע הזמן לשים קץ לרדיפות האלה!

    אני ועוד רבים וטובים שקיבלו פרופיל 21 טוענים כבר הרבה זמן על המהות והכוונה האמיתיות שמסתתרות מאחורי ההתווייה שאתם מתווים אנשים ב"פרופיל 21".

    הפרופיל 21 הוא המצאה שבמדינה ה"דמוקרטית" מחליף את האישפוז שמופעל בארצות טוטליטריות ידועות כנגד מתנגדי המשטר.

    יש הרבה בעלי פרופיל 21 שאם הם היו מנהיגים את החברה, היא היתה נראית יותר טוב מכפי שהיא נראית כעת, שמנהיגיה הם אותם הפסיכופתים שנותנים להם פרופיל 21 (נפשי=פוליטי), ועוד שולחים את כלביהם לכתוב כאן תגובות נגדם, מן הסתם כדי לטשטש את עקבות הפשע שנעשה באמצעות השלכת עוד רפש על הקורבנות.

    ה`פרופיל 21` הוא שיטה נאצו-ספרטנית וחייב לעבור מן העולם!

  • הציבור הרחב  On אפריל 30, 2007 at 10:54 am

    רחמי הציבור גדולים ונפלאים על אנסים וחולי מין
    אף אחד לא חותם, למי בעצם אנחנו באים בטענות?

    אחר כך כשרואים את הכמויות האדירות של התגובות כשלמעלה כתוב על אונס של ילדה
    נוספת והשופטים הרחמנים נתנו לו שלוש בפנים?
    מה הציבור אומר על השופטים?
    רחמנים בני רחמנים השופטים,
    נותנים לו 3 בפנים, ייצא חצי על התנהגות טובה וימשיך לאנוס.

    וזה מה שקורה, אין אנס שלא חוזר לפעילות מוגברת אחרי 3 בפנים, זה חוזר על עצמו.
    זה חוזר על עצמו אצל כל הפדופילים כי זו מחלה
    וזה חוזר על עצמו אצל האנסים.

    אבל אנחנו הציבור הרחב אוהבים לקלל שופטים
    רק מה? אנחנו קצת צבועים
    לא אכפת לנו מהשכנה , מהילדה, מאף אחד

  • לא קצין לא בועל חיות  On אפריל 30, 2007 at 11:51 am

    ו"הצועד בנעליו" (המזוייף) שלמעלה מתבקש כבר פעם שלישית להביא טקסט חדש (ומקורי, לשם שינוי).

  • ל.  On אפריל 30, 2007 at 12:32 pm

    יעל
    קודם כל כתבתי שאני מתקוממת כנגד הרדוקציה של השפה בשימוש בשם התואר נאצי לתיאור סוטי מין, ולא כפי שכתוב כאן. דיברתי על ההגיינה של השפה, ולא כפי שנכתב כאן

    שנית,
    לכל מי שחי בתחושה שעצומות מזיזות משהו למישהו –
    לכל הרדיקלים בכורסאות, שפותחים עצומה וירטואלית וחושבים שהם פעלו ולא עמדו מנגד-
    זו לא מחאה אפקטיבית. כדי למחות באמת צריך להחזיק שלטים בחוץ, בשמש, ולהזיע עם מגפונים בידיים. עצומת-נט היא כמו מכתב שרשרת, כמו כוסות רוח. לא שווה כלום.
    תארגני הפגנה, אני אבוא לצעוק איתך ואחזיק איתך את השלט הכי גדול. אבל לא כך, לא חתימה נינוחה ולחיצה על
    send

  • באנדר  On אפריל 30, 2007 at 1:00 pm

    מה בין אנשים חולים ואכזריים, לבין אידאולוגיה ממוסדת שביצע רצח בצורה מתועשת, וניסתה להשתלט על העולם?

    שגם אלה וגם אלה רעים?
    ששניהם גרמו סבל?
    למה ההשוואה המופרכת הזאת ומה היא משרתת?

    ניראה לי שהשימוש במונח נאצים הוא לצורך תיאורי,
    כמו, גבוה כמו ג'ירפה, רשע כמו נאצי, חכם כמו אינשטיין.
    לדעתי זה שימוש מיותר ומזיק.

  • יעל ישראל  On אפריל 30, 2007 at 1:26 pm

    באנדר, פדופילים (והורים שמתעללים בילדיהם) הם גרועים בעיני מנאצים, כי הנאצים עשו דה הומוניזציה מהיהודים, והתייחסו אליהן כאילו הם לא בני אדם.
    לעומת זאת, הורים המתעללים בילדיהם, עושים זאת נגד עצמם ובשרם, ופדופילים, שרובם "מנהלים" רומן בעיני רוחם עם ילד, שהם כאילו אוהבים אותו, פוגעים בילד תמים כפי שפגעו בהם. לכן הם גרןעים מהנאצים.

    ל. אני שוקלת לעשות הפגנה כזו. נראה לי שצריכה לקום תנועה ציבורית נגד פושעי מין. צריך לארגן אנשים, ולצאת כל שבוע להפגנה, כמו הנשים בשחור. אני שוקלת את זה ברצינות.

  • קוק  On אפריל 30, 2007 at 2:02 pm

    הוא לפנות לאתר YNET
    ולבקש שם לטפל בתופעה ולהוסיף עצומה
    דרך האתר הגדול הזה , אם תקום צעקה
    אם יובאו העובדות לאשורן שאין יום במדינת ישראל
    שבו לא נפגעת ילדה/ נערה/ אשה או כמו גם
    ילד/ נער/
    להביא את הנתונים מכל המקורות, לעשות סביב
    זה פרוייקט שלם, ליצור לחץ ציבורי
    ואז גם לצאת להפגנות.

  • יעל ישראל  On אפריל 30, 2007 at 2:07 pm

    אני אתחיל לפעול בנושא. תודה על ההצעה הטובה. נמאס לי גם לשבת כל היום ורק לבכות על זה בלי לעשות משהו ממשי.

  • בועז כהן  On אפריל 30, 2007 at 3:19 pm

    פדופיליה היא רשע טהור. אני מסכים איתך לחלוטין.

    אבל גם התעללות בזקנים חסרי ישע היא רשע גמור.

    וגם אונס – כל אונס – הוא רשע.

    ולמרבה הצער יש כל כך הרבה רישעות ואכזריות מסביב, שפעמים רבות אני נכנס למרה שחורה

  • עומדת על ארבע  On אפריל 30, 2007 at 4:17 pm

    הרב יעקב אריאל טוען שפדופיל יכול לשמש כמוהל

    http://www.scoop.co.il/article.html?id=6813

  • דודו  On אפריל 30, 2007 at 6:08 pm

  • יעל ישראל  On מאי 1, 2007 at 12:03 am

    כי אני אומרת את האמת המרה והכואבת בפנים? כשאתה תעבור התעללות מינית, או אשתך או ילדיך, נראה אותך אומר את המילה הזו פופוליסט.
    באלימות נפשעת מסוג זה צריך לטפל בדרך הכי קולנית שאפשר, ואני שמחה לבשר שאני מתחילה להתארגן בנושא עצומה נורמלית, ושאר פעילויות. וכשנפגין כמו נשים בשחור בעניין הזה, אז נראה אותך בא ואומר לנו בפרצוף: פופוליסטיות.בעולם נעים ולא אלים תקרא לי פופוליסטית, ואני אסכים איתם קרוב לוודאי. בעולם כמו שלנו אני טוענת שאתה ושכמותך מתנהגים כמו בת יענה מהסוג הכי גרוע. והבכך אתם בעצם משתפים פעולה עם הפושעים.

  • אוהד של הצועד  On מאי 1, 2007 at 3:27 pm

    למדו מהנאצים.
    את שיטת המיספור.

  • שחר  On מאי 6, 2007 at 12:15 pm

    אתה עיוור או מטומטם? כל מה שהיא כותבת בבלוג, שעליו תמיד יוצאים נגדה, הוא הרי ההפך המוחלט מפופוליזם. הדעות שלה קיצוניות ולא פוליטיקלי קורקט, וכולם כאן עולים עליה בגלל זה. אז על איזה פופוליזם אתה מדבר? הרי גם מה שהיא אומרת פה זה הכי לא פי.סי, הכי קיצוני ולא מקובל בארץ. תחשוב קצת לפני שאתה פותח פה.

  • ענת  On מאי 8, 2007 at 12:02 am

    אשמח לשמוע היכן חותמים ובמידה ואכן תהיה הפגנה אני מעוניינת להשתתף ובכלל כל דבר שמתקיים בנושא, אני מעוניינת לקחת בו חלק.

להשאיר תגובה

