סוף סוף, נולי ואני נחשפות ב-YNET

בחודשים האחרונים רץ כל יום ב-YNET רומן בהמשכים שנולי עומר ואני כתבנו יחד. זו הפעם הראשונה שאתר אינטרנט ישראלי מפרסם רומן בהמשכים. עכשיו ניתן להוריד את הרומן במלואו, ללא הקיצוצים שנערכו למען הגרסה בווי נט, מכאן. אם יש בעיות בהורדה, אודה לכם אם תעדכנו אותי במייל, כאן מצד ימין למעלה. ואני אתקן זאת.  את הגרסה המלאה ניתן להוריד בקלות גם במועדון קריאה.

   "יקירָנט" הוא רומן אי-מיילים העוסק, בין היתר, בהתחזויות ברשת, דרך סיפורן המפותל של שתי נשים שגורלן נקשר זו בזו.

 

 

   בתחילה מציגה עצמה אחת הנשים כגבר, ולכן הוצג הרומן כסדרת ריאליטי. עתה הגיע הזמן לחשוף את זהותנו.

    הרומן ימשיך לרוץ גם בשבועות הקרובים. אתם מוזמנים להצטרף. כל הפרקים נמצאים כאן מן ההתחלה, ויש כאן גם ראיון שערכה איתנו שרית פרקול.

    

     והנה לינק לריאיון שערך איתנו זיו קיטרו בתוכנית שלו "מופע השוליים של קיטרו". 
 

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.

   השבוע בבלוג האוכל שלי: יוד ונון יוצאות לקפה.

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • אורי  On מרץ 25, 2007 at 1:33 pm

    קראתי לפני כמה ימים חלק ניכר וזה מאוד חמוד בעיני, וגם הפורמט של רומאן בהמשכים באינטרנט מדליק לגמרי.
    היתה לי תהייה לגבי המגיבים המנחשים את המשך הסיפור, זה מישהו שתול? ( פה מותר לגלות, לא?)

  • יעל ישראל  On מרץ 25, 2007 at 2:13 pm

    לא, אף אחד לא שתול. ויש לנו מגיב מקסים בשם אנטימון, שכותב ספוילרים מצחיקים, ומרוב שנהנינו, כתבנו לו שאנחנו נורא אוהבת את התגובות שלו. אבל אפילו הוא לא דווח על העלילה. חלק פשוט מנחשים לפי התקציר לפרק הבא שנותנים כל יום.

    ובכלל, אני נורא מקווה שהצעד החלוצי הזה יהיה ספתח לעוד רומנים בהמשכים ברשת.

  • גיל  On מרץ 25, 2007 at 4:55 pm

    די טיפשי לדווח לאנשי רשימות על זהותכן לפני הזמן.

  • יעל ישראל  On מרץ 25, 2007 at 5:00 pm

    זה לא היה כזה סוד צבאי, ונעשה רק מפני שברומן אחת הנשים מתחזה לגבר, ובווי נט חשבו שזה יהיה יותר חזק ככה. חוץ מזה, לא היתה איזו סיבה נורא חשובה לא לחשוף. ורוב הקוראים של ויי נט ממילא לא קוראים ברשימות, ואת המיילים שלחתי רק לחברים ברשימות ולחברים שלנו בכלל.
    והיום זה התגלה רשמית. זה הכול. ולמרות הכול, נראה שחלק מהמגיבים עדיין לוקחים את זה אישית, כאילו זה קרה באמת. נחמד לדעתי.

  • אסי  On מרץ 25, 2007 at 5:05 pm

    .

  • נועם  On מרץ 25, 2007 at 5:18 pm

    רעיון מעולה, וביצוע יפה. אני אקרא בחג מההתחלה. ויצאתן שם מקסים. ד"ש לנולי.

  • ורתר הצעיר  On מרץ 25, 2007 at 5:24 pm

    בראבו, בנות. זה פרויקט נהדר. שיהיה בהצלחה. אני גם בא לשבת אתכן בקפה. איפה אפשר למצוא אתכן קבוע?

  • יעל ישראל  On מרץ 25, 2007 at 5:41 pm

    אולי ככלות הכול רוני לא צדקה, ודווקא גברים יודעים יותר לפרגן? או שבגלל דבריה, פתאום הגברים נהיו כאלה חמודים.

    בכל אופן, רוב תודות ממני ומנולי.

  • מירי פליישר  On מרץ 25, 2007 at 9:44 pm

    אין מילים שובבה אחת

  • יעל ישראל  On מרץ 26, 2007 at 12:02 am

    כיף לשמוע ממך מילה יפה.

  • את לא מכירה אותי  On מרץ 26, 2007 at 12:12 am

    .

  • נטלי  On מרץ 26, 2007 at 2:18 pm

    .

  • יעל ישראל  On מרץ 26, 2007 at 6:41 pm

    בשמי ובשם נולי. שימחתם אותנו.

  • נירה  On אפריל 27, 2007 at 6:22 am

    גם בגרסה הקצרה וגם בגרסה הארוכה. אתן מאוד מאוד מוכשרות!!! תמשיכו. מצפה לעוד הפתעות. אתן מצחיקות, חכמות ומתוקות.

  • יעל ישראל  On אפריל 27, 2007 at 7:53 pm

    .

  • יהודה שמשון  On יוני 8, 2007 at 12:24 am

    סוף סוף רומן…
    לא ניתן בשלב זה להורדה 😦
    האם יש עצה ?

  • יעל ישראל  On יוני 18, 2007 at 2:58 am

    פנה אלי במייל דרך האתר, ואני אשלח לך את הקובץ במייל, יעל

