חתולה פרסית יפהפייה למסירה

לצער בעלי חיים רמת גן הובאה חתולה פרסית יפת תואר. היא שוהה במתקן זה שלושה שבועות ונכנסה לדיכאון כבד, ועתה הפסיקה לאכול בכלל. צריך להציל אותה במהירות!

   על פי מראה והתנהגותה, ברור שקודם לכן גרה בבית עד שאבדה. היא מאוד זקוקה לבית אוהב ומסור. והיא נורא יפה, פרסית גזעית לפי כל הסממנים הפיזיים. כמו כן היא מעוקרת, מחוסנת ונקייה.

    מי שמעוניין לאמץ אותה, אנא פנו אליי במייל באתר זה (למעלה מימין), ואני אקשר אתכם עם קרן מצער בעלי חיים, המטפלת בנושא.

   

אנא פתחו לבכם ואמצו את החתולה היפה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מרים איתן  On פברואר 22, 2007 at 4:38 pm

    ליעל שלום, איך הייתי שמחה לאמץ את החתולה הבעיה היא שאני נוסעת לארה'ב באמצע השבוע הבא ואעדר לחודש ימים.
    בברכה,
    מרים

  • אמירה הס  On פברואר 22, 2007 at 8:16 pm

    יעלי
    ואצלי בבית יש 4 כלבים והחתול ניקולאס ( פיציקטה נגרה ז"ל)- על הספות על המיטות ועל השיש במטבח
    הלוואי ומישהו או מישהי כמו האיש שפגשתי אתמול יקח אותו אליו. פגשתי אתמול איש שהולך לעבודה עם החתול שלו

  • יעל ישראל  On פברואר 23, 2007 at 12:29 am

    בחיאת אמירה, חתוך שהולך עם איש לעבודה??? זה עוד לא שמעתי. זה הדבר הכי מקסים ששמעתי היום.
    גם אני הייתי לוקחת אותה כי היא נורא יפה ומיוחדת, אבל הבנדיטים שלי יהרסו לה את הצורה. חראם עליה. הורג אותי שאני לא יכולה לקחת עוד חתול מפחד הבנדיטים האלה שמושלים בי.

  • נינה  On פברואר 23, 2007 at 10:56 am

    שלחתי את הדף הזה לכמה פוטנציאלים.
    אמירה, את חייבת לספר בפירוט על האיש הזה. זה מדהים. אני מניחה שמדובר בחתול סיאמי. הם הכי נוחים לניידות.

להשאיר תגובה

