בדרך למסיבת השנה

   משולחנה של ברכה המברכת

בעודי עושה את שערי בסלון "יפה", מתקשטת לקראת הערב שלי עם ארקדי, רק אני והוא טט-אה-טט (ועוד 50 מיליון שועי וחורי ארצנו הקטנטונת), פסעה פנימה פנינה והצמד-חמד המשופץ שלה עיקרו תחילה.

   "פנינוש," חקרתי, "גם את לגיידי?"

   "שורררר," פלטה הפנינוש נונשלנש, "איזו שאלה טיפשית". (איזה מותק של בנאדם).

   "אפשר לתפוס איתך טרמפ?" ניסיתי את מזלי. לא בכל יום מזדמן לאחת-העם כמותי להצטרף לפמליה הענקית של הפנינוש, בדרך למסיבת השנה אצל פארוסקי.

   "לא יכולה," אמרה קצרות, "עוד חייבת לראות תופרת. הצמד חמד לא נכנסים טוב לחזיה של השמלת פנינוש. גלית פישלש."

   נו טוב, אסע לדרכי בדדששש.

   התנחמתי בכך שאצל פארוסקי אזכה לראות ולהיראות בקרב כל מי שקיבל הזמנונת מחיקוי של עורות תנינים, שיובשו בערבות הפמפס.

    גם אליי שוגרה הזמנונת כזו לפני שבוע, הישר לדואר השמור שלי. שתי דקות אחר כך הסתבר שזה… נו, טוב, לא בדיוק אליי, אלא לברכה אחרת, זו שגרה קומה מעליי. אבל אני כבר השתלטתי לה על ההזמנה.

   אז ככה אני בדרך, עושה את דרכי במזדה הישנה שלי, שדאגתי לרחוץ בבוקר במוסך ולהבריק את הג'אנטים שלה, ואת מי שוזפות עיניי הסומאות? את ביבקל'ה, יוצא ממספרת גברים נידחת כזו, איפה שנותנים לך עודף מעשרה שקלים. כאלה מין מספרות שאבא שלי עליו השלום היה מסתפר בהן בגלל הקמצנות. אבל שביבקל'ה מלך ישראל יסתפר כאן?! בחיי, איזה בנאדם, איזו רגישות, איזה לב רחב יש לאיש הזה! אני חייבת להוריד את השאפו, זה גבר-גבר.

   "ביבקל'ה, רוצה טרמפ?" צווחתי לכיוון השרמנטי שפסע החוצה, אפוף בריח מי קולון של גברים זקנים מבתי הכנסת של ימי ילדותי.

   "גיברת, מה רוצה ממני? אני ללכת לבד רחוב, אני לא לעשות כלום, רק רוצה לשון, לאכול. אני לא ברזל!!!!" זעק השרמנטי.

   "פחחחחח…. מכירים אתכם, השמנא וסלתא. אל תעשה את עצמך, ביבקל'ה. אז אתה לא רוצה לבוא איתי יחד לארקדי, אז לא, אבל למה להרים את האף?"

   "גיברת, אני לא דבר עברית. אני רק פארוסקי."

   "אז למה אתה לא אומר????" קפצתי בשמחה. "נו, כל חבר של ארקדי הוא חבר שלי. קפוץ, בחור, צ'יק צ'ק  אנחנו אצל החבר שלך, מאמי."

   וככה לא באתי לאקרדל'ה בידיים ריקות.  

 

 

בטור הבא: "שרל'ה-בואי-הולכים יוצאת מהארון."

לטורים הקודמים: "גילה קצב מגינה על הבן הסורר". 

                             "בני סלע בארומה?!"   

   

 * ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יונתן  On דצמבר 23, 2006 at 10:31 am

    סמל ההתבהמות ממש, כולם נוהרים אחרי בעל הכסף, אחרי הפושע גאידמק

    אתמול ראיתי את הכתבה ולא האמנתי למראה עיניי- איך שועי הארץ מתגודדים סביבו, פתאום לחרדים אין בעיה להיות באירועים מעורבים (בחתונות הם משחקים אותה כאילו אם מישהו יעבור לצד של הנשים הוא יחטוף התקף לב במקום), פתאום ביבי ושרה ערים עד 2 וחצי בלילה (וביבי חשב שהשעה תעשה לו טוב כי זה רחוק מהתקשורת, אז לא ביבי, שוב הוכחת לנו כמה מושחת אתה וכמה בהמי אתה) , פתאום אייל ברקוביץ מוציא מפיו משפט שלם וברור, פתאום רואים את אופירה אסייג (התגלמות הזנות הישראלית, איך עם צעקנות ופה גדול מגיעים לשלוט על עיתונות הספורט), פתאום ופתאום ופתאום

    ואז הכל מתחבר, הכ-ל, צריך לקרוא למסיבה- פרצופה של המדינה

    כי לאף אחד שם לא היה איכפת מאיפה העושר, העיקר שהוא ישנו
    והעיקר שכולם אוכלים ושותים ונהנים

    סלבריטאי ארצנו, פחחחחחח
    שועי ארצנו, פחחחחחח
    מנהיגי ארצנו, פחחחחח גדול וענק

    מייאש

    אבל על מה אני שמח? שחתולה כמו יעל ישראל פיזזה על הבמות, קצת חתרנות לא הזיקה אף פעם

    נשיקות יעלי

  • נטלי  On דצמבר 23, 2006 at 6:16 pm

    מקסים ומצחיק. כל הגיידמאקים האלה יצאו מהחורים, כולל כל הפנינות והביביים. מתי הם יבינו את זה ויפסיקו להסריח לנו את העולם?

  • חובבן  On דצמבר 23, 2006 at 6:28 pm

    אהבתי יותר ממאוד.

  • סתמי  On דצמבר 23, 2006 at 8:08 pm

    קצר וקולע.

  • עודד הנודד  On דצמבר 24, 2006 at 1:40 am

    אם ביבי מלך ישראל נבחר שוב לראש ממשלה, אני יורד מהארץ.

    אם גיידמק נבחר לכנסת, אני שם קץ לחיי.

    אם פנינה נבחרת שוב, אני עושה ביד.

להשאיר תגובה

