אפרוחים במגרש החנייה

זוכרים את הקוריצה שלי – הגברת המגונדרת שהתמקמה בחניית ביתנו בראשית מלחמת לבנון השנייה? דיווחתי על קורותיה כמה פעמים, עד שהיא נעלמה, ואז חזרה, ואז שוב נעלמה.

   אז לאחרונה חזרה השרלילה ממי יודע מה עשתה, והטילה חמש ביצים בביתה הקודם: שיח עבות ליד מכוניות ה-4X4 של הדיירים. אף סידרה לעצמה קן נעים ונוח, מרופד בשקיות ניילון שליקטה בתוך השיח – דיור לוקסוס לתרנגולת תושבת רמת אביב גימל.

   כעבור יומיים הוסעה אחת הביצים, שכנראה לא הופרתה, למרכז השיח, שם היא דרה מיותמת כי אמה החליטה שהיא לא שווה יותר. על יתר ארבע הביצים דוגרת לה הקוריצה בנחת, ובתקופה הזו התברר לי שהיא גם אינה זללנית כתמיד – בעצם, מטילות כמעט שאינן אוכלות בזמן הדגירה, מחשש שהביצים יתקררו ועוברי האפרוחים ימותו בפנים.

   כבר עשרה ימים היא דוגרת. התברר לי שתהליך הדגירה יכול לארוך שבועיים-שלושה, מה שאומר שייקח קצת זמן עד שהיא תעשה אותי סבתא. מכל מקום, עד עכשיו אני לא קולטת איפה השתרללה לה הנערה, הרי מדובר בפרבר עירוני בהחלט. מאיפה מצאה לעצמה תרנגול כשיר אצלנו? במרכז המסחרי? בווילות? וואלה, זאתי יודעת להסתדר, ויותר ממני, אין מה לדבר.

   עכשיו יש רק לדאוג מה יהיה עם האפרוחים שיגדשו את החנייה בציוצים שיביאו את האטרף לחתולי החצר, ומה יהיה עם הימים הקרים והגשומים שלבטח יבואו עלינו בזמן הקרוב. מה יהיה? מי ישמור על הקוריצה שלי, שעומדת להרבות את אוכלוסיית הגינה בעוד כמה תרנגולים?

 

לפרקים הקודמים בסאגת הקוריצה:

"קוריצה אהובתי"

"למה אנשים אוהבים להתנכל לכל דבר טוב ויפה?"

"אשת השנה שלי"

 

* ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אהרון חבר  On דצמבר 3, 2006 at 7:15 am

    שלום יעל
    תרשי לי שתי הערות: זמן הדגירה של התרנגולות הוא עשרים ואחת יום, כלומר שלושה שבועות. הערה שניה: תרנגולות אינן צריכות זכר כדי להטיל ביצים. הך ללא תרנגול זכר, הביצים לא יהיו מופרות , לכן לא יבקעו מהן אפרוחים. מצטער, הפעם לא תהיי לסבתה.
    איחולים

  • תום  On דצמבר 3, 2006 at 5:59 pm

    אבל בכל מקרה זה סיפור יפה ומעניין, מה שקרה אצלך בגינת פרבר תל אביבי.

  • נחש צפע  On דצמבר 3, 2006 at 6:14 pm

    הרי הן ממילא לא מופרות. תשמחי שיש לך אספקת ביצים אורגניות.

להשאיר תגובה

