לכל האבות ולכל הבנות

גולשים ובלוגרים יקרים!

אני מתחילה לאסוף חומר עבור אנתולוגיה שתעסוק במכתבים של בנות לאבותיהן, ומצד שני במכתבים של אבות לבנותיהם.

    אבות ובנות, אשמח לקבל כאן למייל שלי ברשימות (נמצא למעלה מתחת לתמונה), מכתבים שתכתבו לאבא שלכן או לבת שלכם. הכוונה, כמובן, לא לסתם מכתבים אלא למכתבים שתכתבו במיוחד לאנתולוגיה כזו. כרגע אני מתמקדת רק באבות-בנות. בהמשך, אם יהיה לזה הצלחה, אמשיך גם עם אימהות-בנות, אימהות-בנים, וכן הלאה.

    תשלחו לי בבקשה, אבות ובנות, מכתבים כאלה, מכל הלב והקישקע, ואם הם יתאימו, הם יפורסמו באנתולוגיה.

תודה מקרב לב, יעל

 

נ.ב. תודה לאבי ולחלי, בזכותכם עלה לי הרעיון.

 

הערה טכנית: לכל המעוניינים לשלוח חומר, אנש שלחו לי מייל מכאן, מרשימות, כתבו שאתם רוצים להשתתף באנתולגיה, ואני אשלח לכם מייל חוזר, שבו תוכלו לצרף את הקובץ.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • הלל כהן  On אוקטובר 8, 2006 at 3:17 am

    מה בנוגע לתשלום?

  • יעל ישראל  On אוקטובר 8, 2006 at 9:33 pm

    התשלום יבוא כאשר זה יגיע להוצאת ספרים. אז כמובן שההוצאה משלמת. אני כרגע בשלב איסוף החומר, וכשיהיה לי אני אפנה להוצאה, ויש לי קשרים טובים עם כל ההוצאות.
    אבל קודם צריך להראות להם משהו,מפני שדבר כזה טרם נעשה בארץ, ולפי מיטב ידיעתי גם לא בעולם. לאור החדשנות של הרעיון, אני זקוקה קודם לחומרים. .

  • יורי  On אוקטובר 9, 2006 at 12:05 am

    ולאן את רוצה שזה יישלח???

  • יעל ישראל  On אוקטובר 9, 2006 at 12:38 am

    תשלח לי מייל מכאן, מרשימות, למעלה, מתחת לתמונתי כתוב: "כתבו אליי". תכתוב לי שאתה רוצה להשתתף באנתולוגיה, ואני אשלח לך מייל בחזרה, ואז תוכל לצרף קובץ, תודה, יעל

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On אוקטובר 9, 2006 at 10:42 am

    רגישה .
    הייתי כותבת אבל אני לא מעוניינת לחשוף
    את שמי עם כל הכאב הזה.
    רק בשם בדוי

  • יעל ישראל  On אוקטובר 9, 2006 at 5:07 pm

    לא השארת מייל. בכל אופן, בעיקרון אני מעדיפה שאנשים יפרסמו בשמם, אבל במקרים חריגיםאני מניחה שאפשר יהיה בלי. אם בא לך לכתוב ולשלוח לי, בשמחה. האנתולוגיה נבעה בדיוק בגלל זה, כי הנושא כה כאוב. אז להתחיל לדבר עליו קצת. תודה, יעל

להשאיר תגובה

